mandag 17. september 2012

Boklansering

 
 
 
Heile helga har eg gått å håpa,
og gleda meg.
For i dag var dagen!
Dagen då eg kunne få møta min favoritt forfattar!
Cecilia Samartin!!!!
Og JA!! Formen var bra nok :D
 
 
Og for ei herleg dama!
No var det ikkje lange køen på senterets bokhandel,
men ho tok seg tid til kvar enkelt som kom.
Prata, stilte spørsmål og skreiv helsing i boka.
Dette til trass for at ho har hatt mange dagar med reising og lansering.
 
 
Eg lese alle bøkene hennar.
Nesten alle fengjer meg like godt.
Så no er eg spent på den nye.
Dòna Maria.
Skal spara den litt,
men gleder meg masse til å lesa den :)
 
 
 
Ønskjer alle ei fin veka!!
 
 
Klem frå Christine
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

Vingesus og Julebrus sa...

Så kjekt at du fekk treffe ho!! Har hørt fleiere sei at ho er heilt unik når det gjeld å ta seg tid til lesarane sine: )
Kos deg med boka!!

KLEM!

MissMette sa...

Hei Christine :)
Så herlig møte ღ og jeg har flere av hennes fantastiske bøker ღ Har hørt at hun er like fantastisk som bøkene hun skriver... Kos deg med boken, og ha en fortsatt fin uke. Klem fra Mette

liven sa...

Så kjekt da...må være spesielt å møte denne fine forfatteren :)
Her ligger nestsiste på vent.....og gleder meg til å gå i gang. så får vi håpe siste boken også er god.

ha en fin dag Christine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails