torsdag 7. juni 2012

Patina



I dag har eg vore på ein herlig-deilig tur!!
Ca. 1,5 time frå Bergen,
ligg Evanger.
Her har dei ei perle som heiter Patina.

  

Brukt, nytt, redesign,
god mat og drikka og herleg "vertsskap"!
Med toppers vêr og godt selskap,
var ramma lagt for ein perfekt tur!




Her var noko for ein kvar smak!
Etter ein fantastisk!! lunsj,
var det eit eventyr å rusla rundt å sjå seg om.
(Kjem bilete frå rusleturen ein an dag)


Så ta deg ein tur til Patina.
Du vil garantert ikkje angra :)



Ha ein fantastisk kveld!!



Klem frå Christine





6 kommentarer:

sol sa...

Så koselig ut.... :) ;)

Magdalena sa...

allerede blogginnlegg fra turen?!! nydelig dag og fine bilder særlig det siste.. Mmmmmnnn...
klem og god helg!

Magdalena sa...

allerede blogginnlegg fra turen?!! nydelig dag og fine bilder særlig det siste.. Mmmmmnnn...
klem og god helg!

Vingesus og Julebrus sa...

Der er det kjempekoselig: )

Spirea sa...

Er innom bloggen din for første gang, og selvom jeg i grunn må løpe nå, ville jeg legge igjen et lite spor. Dette var en nydelig blogg som jeg gjerne kommer tilbake til - takk for alt det fine du deler. Denne butikken/cafèen du viser bilder fra så helt midt i blinken ut etter min smak. Ha en flott onsdag. klem herfra

Tonje sa...

Så flotte bilder Christine,høres og ser ut som du har hatt en flott tur!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails