torsdag 3. mai 2012

Loppemarked



Det har vore tida for loppemarked mange stader no.
Sjølv har eg berre fått med meg eit lokalt loppis,
men også eit marked utanlands :)




Chiffonflaska på bilete var eit av funna eg gjorde 
på markedet i Amsterdam.
Fargen er berre heilt nydelig!
Den grønne flaska med tinnbeslag og det lille skrinet,
fant eg på det lokale loppiset i helga.




Gjorde fleire funn både lokalt og utanlands,
men må spara noko til ein an gong :)

Dårlig med blogging for tida,
men lysta går opp og ner...



Ynskjer alle ein fin torsdagskveld!




Klem frå Christine



5 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så flotte ting du har kjøpt deg... liker spes. godt den Chiffonflasken:))

Ønkser deg en finfin kveld, og flotte dager resten av uken:)
Klem Marianne

Lappeline ♥ sa...

Hei

Flotte ting du har funnet både her og der....gleder meg til å se resten :))

Fin kveld og ukeslutt til deg

Klem

Nostalgia sa...

Kjempeflotte ting :-) Et par av dem kjente jeg faktisk igjen ;-)

Cifonflasken var nydelig, lekker farve !

Ønsker deg en fiiin helg
Klem,Nostalgia

liven sa...

Kjempefine funn...både ute og hjemme :)
Kjøpte litt fint i helgen..i antikk og på marked :)
Skal få tatt noen bilder :)

ha en fin fredag!

Tante Titti sa...

Så flotte funn du har gjort!
Alltid like morsomt når en finner noe en virkelig liker. Er spent på å se resten av funnene dine!
Ønsker deg en fin fredag og ei riktig god helg!!
Titti-klæmm!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails