onsdag 22. februar 2012

Skattejakt



er ei av mine største gleder.
Så sidan nokre dagar hadde vore litt tunge,
fant hanepane ut at konepone måtte luftast litt.
Då blei nokre av bruktbutikkane i Bergen besøkt.
Og da blei reine skattejakta for meg!!


For ja,
eg fant nokre fine skatta.
Blant anna den brune kofferten,
apotekerflaska og den gamle boka.


Skattejakt er balsam for sjela.
Og når ein finn noko,
er det ekstra morro :)


Boka er frå 1881!!
Fin og gammal skatt :)




Ynskjer alle ein fin onsdag!



Klem frå Christine





10 kommentarer:

Bustenellik sa...

Fine skatter! Alltid moro når en finner noe :-)

Nennes sa...

Skattejakt er gøy :)

liven sa...

Noen koselige skatter!!!

Tante Titti sa...

Ja, her har du virkelig funnet noen flotte skatter! Sånt ER virkelig balsam for sjela!!
Titti-klæmm!!

Nostalgia sa...

Snill og omtenksom mann :-) Kjempefine ting du har funnet ! Føler for litt "lufting" jeg også i bruktbutikker , og snart er det vel mulig å få luftet seg på loppis også :-)
Klem*

Joachim sa...

Virkelig flotte funn du hadde gjort her!

Fru Andersen sa...

Så flotte skatter! Håper at alt står bra til og at skattejakten hjalp;-)

Flott ny butikk på Askøy ser jeg under her, så flere ting jeg ønsker meg..

God fredag søte du!

Vingesus og Julebrus sa...

Du har nase for fine skattar!!
Har du vore på bruktmarkedet i Camden i Camden Lock, London? DER var det mange kofferter der. Hadde lyst å ha med meg ein fem, seks stykker!!!

Godt at hanepane veit ka som skal til for at konepone får det litt bedre!! KLEM!

Hannes favoritter sa...

For noen fine skatter!!! Så koselig at du fortsetter å følge meg på nybloggen! Jeg syntes at å plages med den gamle bloggen og bloggrullen i over ett år var mer enn nok!!!

Ha en fin kveld!
Klem fra Hanne

My Vintage Home sa...

Super hyggelig blog - kHilsen H.C My vintage home.dk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails