onsdag 1. februar 2012

Arve drøm



Då eg var ei lita jenta,
kom mamma heim med da skjønnaste serviset!
Koppa, fat og skåler.
Mamma hadde arva det etter ei gammal tanta.
Eg gjorde det ganske klart allereie den gong,
at dette skulle eg arva ein dag.


På nyåret no spurte mamma om eg ville ha serviset.
Eg takka sjølvsagt JAAA,
og blei kjempe glad!! :)


Det har allereie vore brukt,
og noko får stå framme.
Det er for fint til å gøymast vekk.
Saman med lerkegreiner med lav og kongla,
gjer det meg i godt humør og vår stemning :)



Februar er her allereie.
Dagane er merkbart lengre.
Det nærmar seg vår :)



Ynskjer alle ein lys og fin onsdag :)


Klem frå Christine




6 kommentarer:

liven sa...

Åh...det var bare nydelig!!

Ønsker deg en fin februarmåned Christine !

Nostalgia sa...

så utrolig fint ♥ skjønner godt at du falt for det. Slike ting skal ikke gjemmes vekk men nytes :-)

Ønsker deg en fin ukeslutt :-)
Klem, Nostalgia

Den Grønne Baljen sa...

Nydelig service du har arvet... skjønner godt du er glad i dette..

Nyt vinterdagene.

Kerstin

Fru Andersen sa...

Så heldig du er som har så mye fine ting med fine minner knyttet til!

God klem!

Just a Little Vintage sa...

Nyyyydelig=)!! Ja, dette skjønner jeg du er glad i!! Og helt enig, dette må stå fremme og brukes=)! Alt for fint til å gjemmes vekk!!

Ha en herlig onsdag videre!
Klemmer!

Marie sa...

Så nydeleg servise :)
Forstår godt at du blei glad for det :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails