mandag 16. januar 2012

Sukkersøtt maraton..




Denne helga har vore ein maraton..
Ein maraton av sukker, søtt og selskapligheta.
Fredagen var det juletrefest i barnehagen til minstemann.
I tillegg hadde mellomste 7 årsdag.
Så det blei nok sukker og søtt.


Lørdagen var det eldstemann sin tur.
Då hadde han 9 årsdag.
Dagen blei feira med mykje godt,
og mellomste hadde i tillegg barneselskap.
Nok ein dag med sukker og søtt..


Søndag var det eldstemann sitt selskap.
15 gutta høge på sukker,
som spelte fotball i kjellarstova,
eller leika krig i gangane.
Nok ein dag med sukker og søtt..
Men så lenge ungane er fornøgde,
går det meste :)



I dag er ei ny veka starta.
Eg har ingen andre plana enn å komma meg på beina att.
Det går sakte men sikkert på fram.
Problemet no er å ikkje hoppa for fort ut,
men å vera forsiktig så ein ikkje pådreg seg noko meir..
Ein kopp varm kakao med krem skal eg kosa meg med no.
(Må jo trappa ner sukker inntaket, kan ikkje slutta tvert..)



Ønske alle ein finfin mandag!



Klem få Christine



2 kommentarer:

liven sa...

Høres ut som du har hatt en flott...og travel helg!!
Gratulerer til guttaboys :o)

Klem og god bedring Christine!

Lappeline ♥ sa...

Hos deg har det vært en travel helg....herlige gutter har nok hatt flotte bursdager.

Forsatt god bedring til deg
Klem fra meg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails