søndag 8. januar 2012

Ommøblering..




...nei, det er desverre ikkje stova som har fått ny "look".
Men bloggen min :)

Litt julepynt på badet

Eg klarar framleis ikkje så mykje anna enn å halda senga..
Ein liten tur inn i stova,
(mest for å inspisera graden av rot)
er nok før eg må karra meg tilbake til senga..

Litt julepynt på skjenken

Bloggen har hatt den same "looken" sidan eg starta for 1,5 år sidan,
så det var kanskje på tide med noko nytt.
Eg knota ein god del for å få det til,
men resultatet blei ikkje så aller verst.
- Kva synest du..?

Her er det ikkje teke bilete i det siste,
og sidan jule framleis ikkje er kasta på dør,
er det litt julebilete til dagens innlegg!


Ønske alle ei fin og god veka!



Klemma frå Christine

6 kommentarer:

Randi sa...

"Slit`an" med ny look, synes det blei kjempebra jeg:) Blei veldig ryddig og oversiktelig, og grått er jo flott:) Skjønner hva du mener med knotinga, det går litt på over stokk og stein her også når jeg prøver meg på en forandring;)
Usja da, håper formen bedrer seg raskt. Mange god bedringsklemmer til deg!!

Oliv / Garasjeloftet sa...

Hei på deg:) Synes bloggen ble kjempefin...
Leit å høre at du er syk.. Kan jeg spørre om hva som slår deg ut??
Uansett ønsker jeg deg god bedring, og et godt nytt år:)

Klem, Randi..

Lappeline ♥ sa...

Flott er bloggen blitt....ser at de fine bildene dine kommer bedre frem.

Håper du er på bedringens vei......
Ha en så fin dag som du klarer

Klem til deg

Mamsens hus sa...

Ønsker deg riktig god bedring! :)
Bloggen ble kjempefin.
Klem

Reikeråsen sa...

Det ble veldig fint Christine. God bedring til deg!

Magdalena sa...

hei på deg! håper du er bedre idag! kan gå fra vettet å ha det slik som du...
fint i bloggen, kjekt m forandring! koz at du likte pereblomsten, litt oppmuntring til en syk venn...

klemM :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails