søndag 25. september 2011

Interiør og boligmesse



I går var eg (og nokre fleire 1000) på interiør og boligmesse.

Dagen starta med bloggefrukost for eit titalls bloggere.
God mat, mykje prat, enkel dekorasjon og sofaprat med
kjente interiør bloggere.


Messa hadde noko for ein kvar smak.
Anten ein vil halda fast på sommarens pastella...


...eller innser at hausten er komen for å bli.
Gode putar, lune pledd, lykter, levande lys, haust blomar 
og det som høyrer med til kjøligare dagar.


Kvelden blei avslutta med bloggetreff,
Her var me 15 bloggara som møttes for meir prat og god mat :)
(Har desverre ikkje bilete frå treffet..)


Håpar at du fekk ein liten smakebit av alt det flotte som
var samla på  "eit brett".

Kjem nok eit innlegg til frå messa,
for her var det mange godbitar :)



Ønskjer alle ein haustleg og fin søndag!




Klem frå Christine






8 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Hei Christine!

Tusen takk for i går! Det var veldig kjekt å hilse på deg!
Håper vi snart kan få til flere treff:-)

Klem

Magdalena sa...

noe for enhver smakog enhver årstid, skjønner eg..
så heldig du var som kom det på messa, er fosrtatt syk her,(tror det må vær einfluensa...)
og bloggerne, - en egen rase mennesker..!
klem,magny

liven sa...

Tenker du hadde en flott dag Christine :o)

Rosemary and thyme sa...

Hei og takk for igår.Det var en vellykket aften.
Hyggelig å hilse på deg!
Fine bilder hos deg:)

Klem Tove

Monica sa...

Hei på deg.
Så flotte bilder hos deg! Flink du, jeg gikk med kamera i vesken jeg ;)
En utrolig flott messe, veldig kjekt. Håper det blir en tradisjon her i byen. Skjønner det var koselig med blogg frokost og treff, kanskje denne damen våger til neste år ;)
Tenker det ble dårlig med rognebær sanking..., ser at trærene er blitt råtten og bærene borte... Om du vil kan du få noen greiner med trollhassel hos meg. Har et digert tre i hagen. Det høster snart blader, de er kulest uten blader. Bare gi meg en lyd ;)
Må innrømme at jeg har dårlig samvittighet som ikke inviterte deg innenfor..., men tro meg huset var en mess ;)
Ønsker deg en riktig koselig søndaskveld!

eba sa...

Flotte bilder. Skulle tatt med kamera, ja... men heldigvis er det mange som blogger om treffet. :)
(kjekt å treffe deg der, ja :))

InstatreffNorge sa...

Jeg er så misunnelig på alle dere bloggdamer som har vært på den messa altså... sukk.. ser jo helt fantastisk ut:)

Ønsker deg en flott høstuke vennen:)


Klem Lise

Oliv / Garasjeloftet sa...

Takk for sist, Christine:) Det ble en veldig kjekt lørdag.
Flotte bilder du har tatt.

Klem..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails