søndag 5. juni 2011

Prosjekt oppgradering



Lenge hadde eg sett og lett etter ein "gammaldags pall".
Ein slik du kan opna toppen på,
med oppbevaringsplass nedi.
Jonsokafta 2010 dukka den opp.
Den var satt ut for å gå på bålet.


Ikkje snakk om at denne skulle brennast!
So eg redda den frå bål og flamma.
Men pga av sjukdom, dårleg form og diverse,
har dette prosjektet stått litt på vent...
Men i dag tok eg den med ut i sola og begynte på ein oppgradering.



Stoffet var ikkje i så aller verst stand,
men ikkje heilt etter min smak..
Sjølve "kroppen" trengte berre eit strøk med maling,
men beina måtte få tre.
So mens malinga tørka i sola,
tenkte eg på kva for eit stoff toppen skulle få.


Det var ikkje lett å velga,
men når eg ser på slutt resultatet,
er eg veldig fornøgd :)



Langhelga er snart over,
men sidan me har hatt litt sommar er det i grunn greit :)

Ønske alle ei flott veka!


Klemma frå Christine




15 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fin ble den .....du er flink
stoffet oppå hvar kjempe flott

Ha en fin ukestart

Klem

liven sa...

Den ble kjempefin!!
så gøy å finne slike ting....og godt du reddet den fra bålet :o)

sol sa...

Så fint det ble ! Og så fint stoff og farge kom frem med peonene oppå <3 Ønsker deg ei god uke !!

Magdalena sa...

så nyydleig den ble... vakkert stilleben også...
ikke alltid lett å velge stoff, finnes så myeflott!
har to helt make puffer, den ene er malt som denne ,den andre lyyyys grønn, aviser i den ene og garn i den ene, på landstedet..
klemklem og god bedring!

Magdalena sa...

hei igjen... jada gikk på plukketur igårkveld... begynner å komme ovenpå vedr den kraftige forkjølelsen. men du har holdt på lenger enn meg, ta deg en tur til lege, kanskje antibiotica må til..
klemM

Siv Toril sa...

Enig med deg... Hadde valgt akkurat det stoffet! Puffen ble superfin! Du er flink:) God ny uke til deg! Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Tihi, eg og har vore å redda ting frå jonsokbålet..er snart tid for det igjen;) Puffen vart kjempefin, skjønner godt at du vart fornøgd!:)
Ha ei fin ny veke!
Klem:)

Nostalgia sa...

Så nydelig :-) tenk at noen hadde tenkt å brenne denne !! Vi har en på hytten, kjempefin til oppbevaring av diverse :-)
Ønsker deg en fiin ny uke !
Klem, Nostalgia

Bustenellik sa...

Guri land! Så flott den ble :-) Godt du fikk reddet den!
Ha en flott uke :-)

Monica sa...

Hei på deg.
Så flott den ble, nydelig stillben du har laget til også. Jammen bra du klarte å redde den fra flammene ;)

Ønsker deg en riktig fin ny uke.

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Godt at du fikk reddet den fra flammene, slike skatter må man ta vare på. :) Den ble kjempefin, stoffet du valgte ville jeg valgt også, hihi... Utrolig hva litt maling og stoff kan gjøre. ♥ Godt at vi har evnen til å se potensialet i ting som ikke er så fine i utganspunktet. ;) Nydelig pyntet var den også. ♥

Ha en strålende dag videre vennen ! ♥

Stor klem fra Anette

Ingunn sa...

Den blei jo veldi fin! Godt me fekk den med oss, og ingen har etterlyst den heller ;)
Gler meg til helga!

Hannes favoritter sa...

Tenk at noen ville kaste et slikt nydelig møbel på bålet! De så nok ikke potensialet slik som du gjorde! Det ble utrolig lekkert! Så flink du er! Håper du og dine har det bra! Det går fint med oss! I morgen fyller Gabriel 3 år, og jeg holder på med forberedelser, baking og innpakking av presanger- koselig!
Ha en fin kveld!
Klem fra Hanne

mimmi-leone sa...

Den ble bare helt nydelig!

Godt du fikk reddet den.

Frøken Anker sa...

Hej

Tak for din kommentar og din interesse for min give away.

Utroligt at der var nogen, der ville brænde den flotte skammel. Den er blevet rigtig flot. Godt du fandt den før flammerne gjorde det :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails