tirsdag 26. april 2011

So lenge hjarte kan slå...



Påsken og fridagane er over.
Påskesnopen oppeten.
Kvardagen er tilbake.
Men med da veret me hadde- og har, 
er det reine vitamin innsprøytinga :)


Mange kvitveis, blåveis, krokus,
påskeliljer og smørblomst har vorte
plukka av ivrige barnehender.
Blomar er alltid kjekt å få,
og so fine å sjå på :)


I dag har eg vore ein liten tur på Haukeland.
Hjertesjekk.
Rein rutine for å halda auga med den viktigaste delen av kroppen.
Men da ser ut til at hjarta mitt tåler all gifta eg har fått,
og fortsatt får, for "da banke og slår og ser heilt tipptopp ut",
var beskjeden eg fekk.
So denne "skuta" går nok ei stund til ;)


I morgon ska eg på jobb att,
og eg glede meg!! :)


Ser at eg har fått fleire nye følgere og.
Velkommen ska de vera.
Håpe de vil trivast her i redet :)


Ønske alle ei vidunderlig flott og vårleg veka :)



Klemma frå Christine





9 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg blir så glad av å høyre at det går bra med deg Christine!! Blir nok godt å kome seg på jobb og ut i "kvardagen" igjen:) Herlege unger og bilder du viser:)
Ha ein flotte kveld!
Klem:)

Auroras hjem... sa...

Så flott da ! Herlig beskjed å få. Nydelige bilder. Vi plukket også hvitveis i påsken. Herlige minner :)
KLem Merete

Hulda sa...

Så herlig den buketten med hvitveis var! Så fint med vårblomster. :)

Magdalena sa...

åååhhh her har du fått kvitveis i fleng!! ingenting er vakrere og gleder meir enn det barna plukker.. de vil glede mamma`n sin ..
klem¨¨* og nyt dette været!
PS! så flott at hjertet tåler denne harde behandlinga!!

sol sa...

Veldig glad for å høre at hjertesjekk er en del av rutinen... (Ble først litt engstelig)

Ha ei god uke !!

Bustenellik sa...

Så godt å høre at hjertet ditt har det bra :-) Du skal vite at tankene ofte går i din retning, selv om jeg ikke kjenner deg så godt. Jeg heier ivrig på deg :-)
Så flotte hvitveis du har fått! Her har formen vært litt laber noen dager, men har store planer om å rusle meg en tur til et hvitveissted jeg fant i fjor - det er så koselig med vårblomster :-)
Tusen takk for alle gode kommentarer fra deg på Bustebloggen, jeg har vært litt lite aktiv på andres blogger den siste tiden, men er forhåpentligvis tilbake for fullt nå :-) Ha en fin dag!
Klemmer fra Bustenellik

Unknown sa...

ååå, så fine hvitveis. Jeg la inn et ønske hos guttengen forrige uke, om en bukett, men jeg har desverre ikke sett noe til de enda. ;-)

Det ligger en liten award til deg inne hos meg, hvis du vil ha den. :-)

Bluggi buggi blogg sa...

Så herlig å få hvitveis fra barna :) Det er så godt tegn. Da er sommeren snart her.
Så godt at hjertet ditt tåler den tøffe behandlingen du får.
Ha en flott helg
Trude :)

Monica sa...

Hei på deg.
Så godt å høre at hjertet ditt tåler den tøffe behandlingen kroppen din har fått.

Skjønt med blomsterbuketter plukket av ivrige barnehender. Mine barn her vist vokst fra den slags, men jeg plukker bukettene selv ;)

Ønsker deg en riktig fin ny uke.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails