onsdag 18. august 2010

Frå rot og kaos til hobby og kontroll

I går begynte eg på eit prosjekt eg lenge har villa starta på, men ikkje orka.
Men no va motivasjonen på plass, kanskje fordi eg har lagt ein del i senge og gremma meg øve rot og kaos so har regjert der..so eg trossa smerter og fin ver og tok te- med klesskapet mitt. Gurimalla kor masse kle eg egentlig har so eg aldri bruke..Og når eg va midt oppi alt, kom eg te å tenka på kor masse rot da egentlig blir når ein ska prøva å gjera da ryddig..men resultatet blei strålande! Til og med hanepane va imponert.

FØR:

Snakk om rot og kaos..eg e nesten litt flau, men sånn kan da gå når konepone ikkje klare å rydda og ting berre sånn midlertidig blir lagt på skrivebordet..

ETTER:

Diverse bokser te oppbevaring av ting og tang ein treng for å sy. Boksane i metall er kjøpt på loppis i Danmark i sommar. Babushka boksane e kjøpt på Søstrene Grene i Stavanger.

Skatollet har besten min laga. Her lager eg smykker, kort og eg maler og teikner litt.

No glede eg meg te eg klare å sitta vanlig på stol so eg kan nyta plassen, og ha kontroll på hobbysaker :)

So vil eg takka for alle so har vore innom bloggen. Både dei so ha kommentert og dei so har kikka. 1000 Takk :)

So vil eg ønska deko alle saman ein toppers kveld :)

Klemmer frå Christine

7 kommentarer:

Barbros lille verden sa...

Det var jo litt av en forvandling det!
Godt å få rydda litt :) Kjellern vår er desperat etter en ryddesjau, men det blir lenge til...jeg holder meg i førsteetasjen med brukket ankel :S
Flott hobbyhjørne du har da! Likte veldig godt de boksene fra danskeloppis :)
Fortsatt god bedring!
Klem fra Barbro

Bettum Villa sa...

Oj oj... her var det blitt ryddig gitt!! Flink du!
Er så herlig når man endelig får ånden over seg og får ryddet.

Klem Madelén

Martilie sa...

Så flink du er. Ble kjempeflott.. Jeg har samme prosjektet på gang. Hele syrommet mitt ligger strødd utover kjerrstua, i påvente av maling av møbler etc.. Haster litt for vi får snart gjester som skal bo i -ja nettopp -kjellerstua :)

Håper formen kommer seg og at du får nyte hobbyprosjektene dine.

Klem fra Tove

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flink du er!! No vart det ein kjempefin hobbyplass der kreativiteten kjem med ein gong kan eg tenke meg:)) Herleg å ha eigen plass til slikt:) Herlege boksar du har funne deg:)
Ha ein flott kveld!
Klem:)

Fru Andersen sa...

Ja her ble det orden i sysakene! Så kjekt å ha plass til å ha alle hobbysaker fremme, lettere å få gjort litt når en kjenner kreativiteten boble på da;-)

Så koselig ut med symaskinen forran vinduet der!

Håper formen er stigende og at du snart får sette deg ned for å pusle på litt.

Onsdagsklemmer!

Ps: Heldige du som HAR piano da;-)

Randi sa...

Så flott hobbyplassen din blei da!!! Det er jo såååå deilig når alt er ryddet og ordnet, bare så synd at veien fram dit ikke er like deilig;) Ser for meg at du kommer til å få mange kreative og produktive stunder på hobbyplassen. Håper formen er bra; HEIA DEG!!!
Klem, Randi:)

Sylke Feldhusen sa...

Deilig å få ryddet :) Det føles så mye bedre etterpå!

Ha en fin helg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails