mandag 14. juni 2010

Utfordringer på løpande bånd

Eg e so heldig å ha fått to utfordringa. Den første har eg fått av Madelen med den flotte bloggen Bettum Villa. Denne går ut på å skriva 6 positive ting om meg sjøl (nåke so selvfølgelig blir ein enkel sak..kremt kremt..), og so ska eg legga ut eit bilde av meg sjøl so eg e fornøyd med. Da blir verre, for eg står veldig ofta bak kamera....men eg dreg pusten, og bles ut:

- Eg e i grunn ei ganske positiv jenta, og mottoet mitt e "da har lett for å gå godt". Eg ser positivt på da mesta.
- Eg e effektiv.
- Eg gjer meg ikkje so lett, egentlig ikkje før eg har fått da te.
- Eg e snill og blid (stortsett).
- Eg e ein omtenksom person, som ofta kan setta andre før meg sjøl.
- Eg e glad i jobben min, og alle de gode kollegaene mine.

So va da bilde då:
Tatt av meg og min kjære når me va i Paris for ei tid sia :)

Då va den første i boks. So øve te utfordring nummer to! Den fekk eg av Bustenelliks Busteblogg. Da e kjapt og gale litt om meg sjøl:

Morgenens nertur...eg vakna med hodepine, og te ein hanepane so visst nok hadde veeellldig god tid med å få levert diverse unga..
Utanfor mitt vindauga skin sole, og på byggeplassen (les: Ådnamarka skule) dure gravemaskin og lastebil.
På mitt fjernsyn går da fot tide i fotball VM. Eg e nok ein av de få (?) jentene so følge litt med.
Eg har på meg sagge shorts og singlet.
I dag ska eg reisa te Stavanger, og glede meg :)
Men eg vil heller...hmmm- ikkje noko anna :)
I vindaugskarmen står tre tørre blomster og tre skeive stearinlys- i påskegul farge... (på tide med utskiftning...)
I helge ska eg kosa meg i Kongeparken med hanepane og fugleungane- og kanskje nokre fleire, litt ferie og masse kos:)
Morgendagenslykke må vera å få ein telefon frå Haukeland sykehus so sei at eg slepp vidare behandling, og at de erklære meg frisk frå brysykreft :)
Dette bilde har de aldri sett:

Ein har ikkje meir moro enn ein lage sjøl ;)

Eg ska jo egentlig senda desse vidare, men eg ser at veldig mange har fått begge desse, og eg MÅ pakka siste rest før eg fer, so kan den so vil plukka ein eller begge:) (da blei ein lang setning og mange komma....)

Då ønske eg alle sammen ei knakande god helg!! Blir kanskje litt stille her sia eg reise vekk, men kjem sterkt og plutselig tilbake :)

Tuddeliduuuu ;)

Klemmer frå Christine





6 kommentarer:

Bustenellik sa...

Haha, festlig bilde det siste der :-)

God tur til Stavanger :-)

Busteklem

Magdalena sa...

flottis.. nei ikke mere morro enn me lage sjølv...!
kose deg masse i stavanger, kjøp deg noe fiiint... klem, snakkes¨¨*

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Hahahaha ler hallo i luken for et kongeinnlegg!!!! Utrulig artig å lese alt du skriv og det bildet var bare såååå artig!!!! Du er berre knakandes go christine ♥ Kjempegøy å lese på den siste utfordringa...utenom det siste da...klart det hadde vor MORGENLYKKE!!!! ♥ Håper virkelig du får den tlfen ♥

Ønske dej en knakandes flott tur!!! Og det venta nåke til dej inne på bloggen min ♥

Klem klem :)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Du virker som ei utruleg morsom og kosleg dame! Likte det siste bildet der, festleg!:))
Hadde vore kjekt å kjenne deg i det virkelege livet:)
Ha ein flott tur til Stavanger. Kos deg masse:)
Klem:)

Fru Andersen sa...

Håper dere får en fantastisk tur til Stavanger, Kongeparken er jo helt topp for barna! (og de voksne også, spesielt de med sjørøverhatt på hodet;-) )

Synes virkelig alt du skriver om deg selv stemmer! Når noe går litt på tverke, så tenker jeg; "herlighet nå må du ta deg sammen og være positiv! Tenk på blide og smilende Christine!"

Humøret ditt er smittende!

Klemmer!

Ps: Flotte skatter hjemme hos foreldrene dine, nydelig liten kjole! Lurt å la den henge fremme til pynt;-)

Lykkeliten sa...

Så kjekt å finne bloggen din=) ekstra kjekt var det jo at det første innlegget er om damen bak bloggen!=) Morsomt å se at du bor i arna, jeg er stasjonert i åsane;)

Håper dere koser dere i stavanger, har hørt at kongeparken er knall! Og at du får oppfylt morgendagenslykke snart=) Klemmer fra Lykkeliten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails