fredag 7. mai 2010

Ein bra dag :)

Eg vil begynna med å takka for alle koselige kommentara og oppmuntrande ord på innlegget mitt i går. Eg e ikkje heilt klar te å gå ut med koffor eg va på sykehuset, men kanskje da kjem seinare..

MEN: Tross for negative tanka i går, har eg faktisk hatt ein bra og fin dag i dag. Kanskje fordi eg va i byn og shoppa litt...? Eg trur shopping hjelpe mot da mesta eg ;) Eg skulle berre ha nokre småting på panduro, men da balle fort på seg. Må berre nett innom Fretex, og ja- må berre nett innom der- og der- og der...So i dag har eg vore egoistisk, og berre kjøpt ting te meg sjøl :) Her ser de de beste funna mine i dag:

Denne tunikaen fant eg på ein butikk eg aldri har sett før, Dreams i Strandgata. Den va te og med te halvpris!


Denne fant eg på Fretex te ein 50 lapp. Fint broderi på brystet, og blondekant nederst.





Desse bøkene hadde plutselig forvilla seg oppi handleposen min og. Ikkje skjønne eg korleis de har klart da... ;)

Og då eg kom heim, fekk eg desse kjempe fine rosene av hanepane, fordi han e glad i meg, og fordi eg fortjene da !!


No ska hanepane og eg ha filmkveld for to. Litt digg i skåla, og berre slappa av! Deillig :)

Ønske deko alle ei kjempe fin helg :)

Klemmer frå Christine

3 kommentarer:

Randi sa...

Ja, shopping hjelper mot det meste:) Synes du har gjort rett i å unne deg selv litt ekstra idag. Fikk ikke kommentert hos deg igår, men du skal vite at jeg tenkte på deg:)

Så utrolig koselig å komme hjem etter en så bra dag og finne de nydeligste roser fra sin kjære:) Roser hjelper jo også mot det meste, og det gjør definitivt også tanken om at man er verdsatt:)

Ha en koselig kveld sammen med hanepanen din, Christine. God helg!
Klem, Randi

Fru Andersen sa...

Veldig fin den tunikaen! Helt enig med deg, shopping hjelper mot det meste!

Mandag uken etter den 17. er flott! (har ikke kalender her nå så vet ikke helt hvilken dato det blir) Da har vi en date;-)

Kos dere med film og godis!

anne-britt eknes sa...

Gud så masse fint christine! Du er kjempeflink.Ha ei god helg! Klem Anne-Britt E.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails