lørdag 17. april 2010

Loppemarked og fleire skatta!

I dag har eg hatt ein utrulig bra dag! Den byrja med ein tur heim på kontoret te pappa. Han har lova meg nokre gamla bøker og skinn albuma. Da blei ikkje få! Nokre gamle aviser, rammer, kort og eit gammalt ukeblad fekk eg og. Dette er no lagt i fryseren for nokre daga. Du las rett ja: Frysaren. Da kan vera mit i bøkene, og da siste eg vil ha er eit hus med masse små hol..So bilde kjem seinare.

Men litt bilde kan eg visa. Blant anna av desse to bøkene. Dei er frå 1898:

Dei gamle kortna eg fekk:


 

Inni da eine kortet var det eit kjempe fint bilde:
Dei gamle avisene eg fekk av pappa. Dei er begge frå våren 1939.
  
 


Som eg sa, so har eg og vore på loppemarked. Der fant eg blant anna ein gammal telefon, ein Jesus figur, lampe, ei lita hylla, ei "henge krukke" og sølvbestikk. Eg hadde selvfølgelig lite batteri på kamera då da skulle forevigast, so ein del bilde må eg komma tilbake te. Men telefonen og figuren har foreløpig fått plass på den umalte skjenken.


Håpe alle de andre og har hatt ein finfin lørdag. Ønske deko ein kjempe fin og avslappande kveld :)

Klem frå Christine

4 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Høres ut som om du har hatt en flott dag :D. Du kan skrive meg opp på lista for jeg har også kosa meg skikkelig på loppa. Ha en fin kveld!

Klem Madelen

Fru Andersen sa...

Utrolig heldig du er på loppejakt, skikkelig loppeflaks;-)
Den telefonen var fin, stilig med svart kontrast til den lyse sjenken!

Søt jente med kåpe og muffe på bildet, kjekt at faren din har tatt vare på alle disse skattene.

Her i huset driver vi å løper ute rundt huset for å komme inn på badet, litt surt og kaldt...Lurer på hva naboene tenker!

Ha en flott lørdagskveld:-)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ser at du har hatt ein fin dag ja;) Likte alt kjempegodt! Vi har ikkje så mange loppemarked her omkring. Men eg var på bruktbutikken på torsdag. Då fann eg litt småsnacks! Eg digger sånne marked, får nesten eit slags jaktinstinkt;)
Kos deg ikveld:)
Klem:)

Martilie sa...

Fantastisk å finne flotte skatter på loppis.. Er så koselig!

Likte også gangen din fra forrige innlegg, kjenner til det med liten gang. Synes du har valgt kjempesmarte løsninger! Virkelig flott!

Nyt en flott søndag!


Klem fra Tove

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails